maanantai 3. joulukuuta 2012

Tito muutti pois luotamme


Päätimme luopua Titosta useasta syystä, näistä ehkä vahvin ja helpoin käsittää on se, että Tito ja Wallu eivät tulleet kunnolla toimeen keskenään. Pojat tappelivat suht. usein keskenään, Tito sai muutamia pieniä vammoja, ja lopulta kun tunnistin ongelman ytimen: luonteiden yhteensopimattomuuden, päätin että tämä saa riittää. Tito muutti ensin takaisin kasvattajan luokse ja sieltä sitten kasvattajan tyttären luokse ainoaksi koiraksi. 

Sekä Tito että Wallu ovat luonteeltaan jokseenkin samanlaisia "vain minä, minä, minä" -tyyppejä ja olisivat kumpikin halunneet olla nimenomaan minun huomion keskipisteenä, mutta myös muiden huomion keskipisteenä ja se aiheutti kinaa. Luopuminen ei ollut helppoa, mutta olemme selvinneet siitä suht hyvin. Tito muutti kasvattajan luokse 27.10. ja lopulta kävimme tekemässä paperit 21.11. eli yhteensä koko prosessi on siis vienyt useamman kuukauden aikaa eikä kyse ole mistään hetken mielijohteesta tehdystä päätöksestä. 

Jatkamme Wallun kanssa harrastamista kuten ennenkin. Tito antoi minulle paljon enkä kadu yhtään sitä, että tuo pieni villapallero muutti meidän elämäämme.

2 kommenttia:

  1. http://saagajada.blogspot.fi/2013/02/haaste.html Haaste meidän blogissa!

    VastaaPoista
  2. Smells like strong Alwar lähettelee velipojalle terveisiä. ;)

    VastaaPoista